Garantie en defecten

Garantietermijn
Birzman biedt een garantietermijn van twee jaar. Deze garantie dekt materiaal- en productiefouten. Birzman repareert of vervangt het betreffende artikel (dit ter beoordeling aan Birzman), wanneer het artikel die binnen het begrip “normaal gebruik”* valt.Slijtage van producten en/of onderdelen ouder dan twee jaar is uitgesloten voor garantie. Ook verkeerde montage of verkeerd gebruik valt niet onder garantie.

*Wat is bijvoorbeeld geen “normaal gebruik”?
U rijdt vast veel en hard. En natuurlijk heeft u Birzman gereedschap bij u. Er kan altijd wat gebeuren, nietwaar? Birzman geeft geen garantie als u op uw gereedschap valt. Of als uw gereedschaptas tegen een boom knalt. Een pomp die beschadigd wordt door een obstakel dat u even niet gezien had, valt niet onder de garantie. Ook niet als die uit de zak van uw shirt valt. Natuurlijk hoopt Birzman van harte, dat u er ongeschonden vanaf komt als er iets gebeurt.

Hoe vraagt u garantie aan
Uw aanvraag voor garantie kunt u sturen via het contact formulier. Vermeldt u a.u.b. duidelijk uw ordernummer en het artikelnummer in het onderwerp en geeft u aan wat defect is met een duidelijke klachtomschrijving en eventueel voorzien van digitale foto's (let u a.u.b. op het aantal Kb per foto).
Download onder aan de pagina het garantieformulier

Kosteloos retourneren
Bij een garantie of defect kunt u het product kosteloos retourneren. Verpakt u te allen tijde uw bestelling zeer goed en degelijk om beschadigingen te voorkomen. Belangrijk: vergeet vooral niet om een kopie van de originele aankoopfactuur met het garantieformulier mee te sturen!! Om het geheel te bespoedigen vragen wij u een garantie of defect aan te melden per E-mail via het contact formulier met een duidelijke klachtomschrijving. Zodoende komt het direct bij de juiste persoon terecht.

Download hier het retourformulier